Första Dagen

Första dagen på nya bloggen, sitter hemma hos min brorson och försöker förstå mig på det här, snart ska man väl vara en som alla andra o blogga ;) man måste ju kunna sånt, de e ju mode :P

Varit ledig i två dagar nu utan o gjort någonting mer än solat o druckit öl hela dagarna på uteserveringar ;)

Ikväll blir det tvätt stuga ett stund o det suger!!! Ska nog hem till David sen o umgås lite med honom eftersom han o Jimmy o Micke åker till Grebbestad i fyra dagar nu den här helgen. Helgen bjuder väl på en karatefylla på fredagen med min Jennie, lördagen bakfylla hos Jonas med film o chips ;D och söndag blir det jobba på Time Out. Så blir nog fullt upp hela helgen iaf så kommer väl inte hinna sakna David alltför mycket iaf när han är borta. Blir väl mest när man inte får kramas med han när man ska sova :(


I skrivande stund så funderar jag på hur jag ska fördriva timmarna innan tvätten börjar men det lutar nog att det blir hem o byta om o ta sig ner till gymet och träna lite. Har redan missat hela Beach 2008 målet så om jag börjar nu vore det väl fan illa om jag inte skulle hinna till Beach 2009 ;P


Nu är det dags att logga ut från här o åka ner till gymet ist för här blir det fan ingen träning av mer än för fingrarna :)

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0