Handla!


Idag ska jag och sambo åka och storhandla. Handla mat inför julen så man slipper åka o småhandla nu i julhelgen.

Ska in till jobbet en sväng och lämna lite pengar och sen kommer Niclas mamma förbi här en sväng o ska lämna något som tomten varit där och lämnat till Niclas ;)

Får berätta sen efter jul vad tomten hade i paketet till honom ;)

 

Är helt täppt i näsan dag :( Tror det sara på jobbet som va trött på sin snuva o skickade den vidare till mig!

Varmt te och c-vitaminer blir det att proppa i sig. Tur att vi ska åka o storhandla så jag kan köpa massa frukt o sånt!

 

 

Dagens låt får bli denna. Ett par killar från värmland som jag är bekant med. Stolt! Dom gör riktigt bra musik!
  

 

 

Have a nice day!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0