Vaknade vid sju


Imorse vaknade jag vid sju av jordens ondaste mensvärk!! Upp och ta ett par ipren o sedan dess har jag legat o halv slumrat blandat med att jag känt av värken. Ska se om jag har någon diclofenak hemma. De brukar vara effektiva mot den här förbannade värken.

Nu är det iaf dags för morgon kaffet. Sitter o smuttar på första koppen och hundarna är lugna o nöjda med sina märgben som de fick igår av Niclas. Tittade just åt soffan o Whiskey ligger o blänger på mig som sjutton. Har aldrig sett en sån blick förut?! Han ser jättearg ut. Jag kanske borde gå o ge han mat. Han har gapat om det en stund nu.

Själv har jag bestämt mig för att jag ska städa ALLT som kommer i min väg idag i lägenheten! Det ska vara kliniskt när jag är klar! Jag och den nya superdammsugaren kommer göra ett fantastiskt bra jobb tillsammans känner jag ;)



Här är från igår när Niclas kom hem med gottepåsen med märgben till tjejerna







Whiskey tyckte också om märgben







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0