15 maj del 3



Jag och Niclas tog en halvlång tur med Diwa idag innan maten. Det var skönt att få komma ut och röra på sig längre och tänka på annat än Tyson.

 

Maten blev bra, dock vet jag inte om min mage inte ville ha den eller om det är alla oroligheter omkring mig som gör att den är knasig. Den gör uppror så att det nog hörs till grannen när den mullrar!

 

Har ätit kvällsmaten med Niclas och vi har kollat på några avsnitt av min "The Hills" box som jag köpte för ett par månader sedan men inte hunnit kolla genom. Blir väl ett par avsnitt till imorgon till frukost så man plöjer genom dom någon gång och kan köpa nästa box.

 

Nu börjar klockan närma sig sent och det är dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det jobbdags igen. Jobbar 11-19 imorgon. Det vanliga passet. Jobbar två dagar nu sen har jag fredagen ledigt. Får se om det blir då Tyson får sin spruta kanske. Känns fel att säga att det vore skönt att få det gjort men jag kommer få mer ro i kroppen då när jag vet att han fått ro.

 

Nu blir det sängen. Resten av familjen sover redan så jag ska göra dom sällskap.

 

Godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0