Duktiga


Vi har varit duktiga båda två idag, jag och Niclas.
Först har båda jobbat och sedan har vi haft ett tungt pass på gymmet.
Vi körde bröst och mage idag.

När vi kom hem blev det att laga mat och nu sitter Niclas på golvet och ska byta lampor i vår el-kamin.
Den är så varm och mysig!
Ska bli fint med fungerande lampor i den sen så att det ser ut som eldsflammor.

Imorgon ska vi träna tidigt och sen ska vi åka till pappa i Eskilstuna. Vi ska hjälpa honom att storhandla och tvätta.

Jag ska gå och blanda mitt kvälls/nattprotein nu så musklerna får lite byggmaterial tills i natt när kroppen återhämtar sig. Har köpt hem ett protein som heter anabolic protein






Har läst bra recenssioner om det så vi får hoppas på det bästa :)
Börjar dock tröttna på chokladsmaken då jag beställde fel smak. Har haft choklad ett par år nu o det blir trist i längden. Nästa gång tänkte jag köra vanilj och ha ett extra protein hemma från dahlblads som har lite fler smaker att välja på. Så kan man variera lite mer.
Dahlblads har sjukt många goda smaker!

Sov gott läsare så hörs vi imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0