Kan någon lyfta mig till soffan?


Åt alldeles för mycket. Blev på tok för mätt och nu är det paltkoma som gäller. Om en timme kommer Fia hit och ska fika. Jag kanske gör bäst i att ta en tupplur innan? Alla djuren ligger ju o sover i olika hörn i lägenheten så man kanske ska passa på eftersom det är lugnt och tyst...
Lunchen blev makaroner och köttbullar. Istället för ketchup så tycker jag att det är godare med sweet chili sås på. Mumma! Drack ett stort glas mjölk till så jag får väl skylla mig själv om jag får ont i magen om en stund :P men jag var ju så sugen på det och det är ju så gott till makaroner o köttbullar!

Ja nu blir det faktiskt tuppluren här.... Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0