Så var det de här med rubrik igen......



Som ni ser så är jag lika fantasifull som vanligt med mina rubriker! Varför måste man alltid ha en rubrik? Det är ju innehållet man läser sen som är intressant? Jag själv läser sällan rubrikerna på bloggar som jag läser. Ser jag en text eller bild som ser intressant ut då läser jag den helt enkelt! Så antingen så är jag helt fantasilös eller så har jag ett totalt ointressant liv eftersom jag inte kommer på någon rubrik som är tillräckligt intressant så att det ska kunna fånga läsaren ;)

Idag spenderar jag iallafall dagen hemma med djuren. Är ledig hela dagen och det är skönt. Kom upp o tid också. Slapp man sova bort hela dagen. Var uppe vid tio och kokade gröten. Lagom tid, tio, då får man sova lite längre men man missar inte hela dagen heller. Om det något man missar så är det väl nyhetsmorgon då ;) (dock inte så intressant tycker jag). Råkade salta gröten lite för mycket idag, men smällar man får ta. i-landsproblem helt enkelt ;)

Igår köpte jag hem en till påse med gryn att göra gröt på. För några dagar sedan köpte denna:




Det var dock en besvikelse! Eller ja den var ju inte äcklig, nejdå! Men den smakade vanlig havregrynsgröt... VIlket iofs är gott, men om man köper något med något annat i så förväntar man sig ju att det ska vara liiiite annorlunda smak...


Så igår blev det denna påse med gryn istället som jag hoppas på ska ha lite mer annorlunda smak




Det är russin, papaya och ananas bitar i som kokas med i gröten. Det låter ju faktiskt jättegott!


När vi var och hjälpte pappa att storhandla på Willys så hittade jag dessa godingar (som jag inte köpte just då)




Tänkte köpa dem på Maxi när vi skulle dit. När vi kom dit igår så visade det sig att de inte hade den här sorten :S
Pratade med David som vi känner som jobbar på den avdelningen så han skulle kolla om det var möjligt att ta in den (jag hoppas). Annars så får det bli att handla den på Willys istället nästa gång man är där.

Nu ska jag sluta med allt gröt snack här och klä på mig pälsmössan och klä på hundarna täckena och ge mig ut med dom en runda!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0