Vit boxer


Satt och bläddrade genom Rebekahs bilder på facebook. Kollade på lite valpar som letar hem via djurskyddet. På en av bilderna såg jag en vit hund. Tyckte den var otroligt fin!! Tyckte att det såg ut som boxer men eftersom den såg helvit ut blev jag osäker eftersom jag har hört att vit färg inte är en "godkänd" färg för boxer. Men i alla fall så jag frågade vad det var för ras och det var en boxer. Jag har alltid varit svag för boxrar och deras söta underbett. Visst är dom fina?







Simba ( som numera heter Diamond) som vi ordnade ett hem åt i Sundsvall, han har boxer i sig och det där söta lilla underbettet :) här nedanför ser ni Diamond





Har sett flera bilder på Diamond på hans bildtråd på forumet och han verkar trivas jättebra! Vi hittade nog rätt hem till honom :)

 

 

Jag är supermätt nu. Niclas lagade pannkakor och jag åt alldeles för mycket bara för att det var gott! Men det är ju bra att jag är mätt så slipper jag gå och småäta ikväll istället. Känns som att matkoman är på väg också men den får inte komma nu för jag ska ut med hundarna om en liten stund.

På tv är det hockey. Tydligen Sverige som spelar. Jag har ingen större koll. Men dom leder låter det som enligt killen som kommenterar.

Nu har jag tre dagars ledighet. Nästan fyra. På måndag börjar jag klockan 4 på eftermiddagen så det är ju inte så mycket jobb då. Tre timmar till stängning bara.
Imorse var jag ju iväg till Gränby butiken och hjälpte till att inventera där. Det gick bra och det blev inte så många fel på fel listan om jag förstod Ingrid rätt.

Helgen kommer bestå bland annat av ett besök i Eskilstuna. Stefan fyller 30 så det ska firas med restaurangbesök och efter det fika hemma hos Jonna och Stefan.

På jobbet märks det att det är februari. Det är en sån lugn månad. Nästan som januari när det gäller folks ekonomi. Ingen har pengar. Men i januari så lyfter i alla fall rean upp handeln. Nu är det bara helt enkelt jättelugnt. På ett sätt är det bra, då hinner man inventera det externa och beställa hem så lagret är fullt, samt att man hinner städa. Men det är tråkigt att det är så lite kunder. Jag ser verkligen fram emot lönen som kommer denna månad. Då kommer handeln komma igång. Folk kommer börja känna av att vi går mot våren och vi kommer få in mycket nya fina saker och mycket badkläder. Sånt får folk på shopping humör.

Nu ska jag ringa min andra hälft i Eskilstuna, Jonna. Ska beställa vad vi ska äta när vi ska ut på lördag eftersom vi måste boka maten dagen innan. Vi är så många som ska äta så de vill väl förbereda lite grann.

Ha en trevlig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Han trivs jättebra, och är just nu när Lexi löper på en liten semester hos min svägerska. Där han verkar trivas ännu bättre hahah.

2011-02-10 @ 21:29:04
URL: http://naiv-inte-dum-i-huvudet.blogspot.com
Postat av: jonna

Såå söt, den vita boxern, har också alltid gillat dem! Ser fram emot helgen och att ni kommer hit hem! Puss på dig<3

2011-02-10 @ 21:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0