Vikten går neråt



Vägde mig igår kväll och vågen visade att min strikta mat och min träning har gett resultat. Vägde in mig på 69 kg för två veckor sen och igår visade vågen 66.9 kg. Visst det är inte mycket men det är en bra början! Jag känner mig jättenöjd. Det kan tänkas att jag hinner komma i sommarformen innan vi ska åka till Bulgarien andra veckan i juni. Det vore ju underbart!

Nu sitter jag på jobbet och har min sista jobb dag innan jag åker på semester i 9 dagar till Magaluf. På tisdag så flyger jag, Niclas, Anton, Moa och lilla Maya ner och hälsar på ö-borna. Vi ska bo på Vista Sol. Fick tag på billiga lägenheter där. 2500 kr för en lägenhet i 9 dagar.

Nu är lunchen slut så jag ska plocka lite på lagret innan jag går upp i butiken igen.

Ha en fortsatt bra eftermiddag!


 


Kommentarer
Postat av: Nikita - Hundar och trams!

Jag vill OCKSÅ åka till nå't varmt ställe. :(

2011-03-28 @ 12:54:43
URL: http://tailpaws.blogg.se/
Postat av: johanna

Tycker du om att bowla och när gjorde du det senast?(läs inlägg)



Glöm inte att kolla in min bloppis och anmäla dig till veckans blogg! :D



Jag skriver om sex och kärlek!

2011-04-07 @ 23:09:03
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0