Ny vecka, mer träning, ondare i kroppen :)

Helgen var lugn och bra. Fredagen spendrades ensam med massa tvätt. Nu är allt tvättat så det är skönt iaf. Vid elva på kvällen fick jag iaf lite sällskap ;) Lördagen hos Sermon och hans tjej. försökte uppdatera min blogg sida med front bild men kom inte på hur man skulle göra så det gick inte nå vidare. Vi åt lunch iaf och fikade sen hem och umgås med Jonna resten av kvällen. Satt o pratade o åt pasta och lax. Efterätten blev fruktsallad med vaniljglass :D Sanna kom även över en stund hon med,lagom till glassen :P tjockis hon är ;P sen drog hon em o tofflade med Jimmy och jag och Jonna var åter igen själva. Vid elva tiden kom hennes man och hämtade henne. Efter någon till fick jag samma sällskap som dagen innan ;) treeeevligt ;)
Söndagen hemma hos Alex och kikade hur han hade det i nya lägenheten och åt lite godis o pratade om hans tid i lumpen lite och kollade på hans betyg därifrån eftersom han muckade i fredags. Sen hem o byta om, ner till gymet o körde rygg och biceps. Därefter hem o vänta på Alex så åkte vi o köpte mat och sen hem o kollade på en film. "whole nine yards" tror ja den hette. Gammal men den va riktgt rolig :D

Idag blir det träning vid fem och sen träffa Sanna när hon slutar jobba vid halv åtta. Måste bara komma på vad vi ska hitta på :) Hade tänkt basta men går inte för dom bygger om bastun tydligen eller nåt sånt sa hon. Blir väl glo tv o snacka skit som dom flesta andra gångerna :)

Imorgon blir det ocå träning som alla andra dagar och efter det hem till min finska flicka och kolla på utlandsresor i sommar :) längtar så himla mycke!!! Du o ja Minna mot världen HAHA!

Kikar även runt lite på internet efter bra o billig tv så om nån vet någon platt LCD 37 eller 42 tum så låt mig veta, allt är av intresse, även laptop om någon vet :)

Dags o avsluta här och smsa Sanna. Fått klagomål av henne att jag är seg på att svara på hennes sms :)


Det finns bara en av dig och det är du
Det finns bara en av mig och det är jag
Det finns bara två av oss och det är vi

Kommentarer
Postat av: Minna

Maria maria,nu får du sluta träna varje dag..jag får ju ångest när ja inte orkar ens en dag haha..så skärp dej,ät pizza o bli lite små fet =)

2008-11-18 @ 13:44:43
URL: http://minnapimppa.blogg.se/
Postat av: Eva

Häjjje!!!!

Vet att jag kan vara universums svåraste människa att få tag på, men nu när jag endå va inne och läste din blogg så tänkte jag att jag kanske skulle kunna ge dig lite tips på hur jag fixade min header :D

Det finns en superbra sida på nätet där det finns massvis med bra hjälp och tips på hur man kan få sin blogg snyggare och roligare. Det är annars ganska svårt att förklara hur man gör, lättare att se på bilderna som det finns där...

Det enda som du måste fixa på egen hand är bilden som du ska ha där uppe (headern). Jag har inte gjort min egen eftersom att jag inte har ett bra foroprogram, vet inte om du kanske har det...Jag hade min svåger som tog sig tiden och byggde ihop min...Men jag har för mig att det på den sidan finns tips på vad det finns för bra gratis-fotoprogram som man kan ladda ner :D

Länken till hur du ordnar headern upp på din sida:

http://www.designadinblogg.se/2007/october/lagga-in-en-egen-bild-som-header.html

Ha det så bra!!!

2008-11-20 @ 15:45:41
URL: http://foreva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0