Snabb uppdatering

Nyss ätit lite lunch, träningen igår gick finemang, körde rygg o biceps. Idag blir det bröst,axlar och triceps.
Mina knän läker sakta men säkert, gör dock fortfarande ont när jag ska sätta mig på huk eller sätta mig på en stol o s v plus att dom fortfarande är vackert blåfärgade ;) Imorrn blir det filmkväll, torsdag ska jag och Minna vara hos henne och börja kika på utlandsresa till sommaren. Ska kolla lite hur vädret är i Thailand och är det inte alltför dåligt så blir det väl ett par veckor där. Måste fixa Minnas pass men den muppen är finsk medborgare så får se hur vi ska gå till väga. Dom stoppar henne på hemvägen från Thailand och skickar henne med direktflyg till Soumiland ;P och där försvann MInna :D
Nehej uppdatering klar, ska försöka uppdatera en sväng imorrn oxå, iaf om träningen. Körde gymet med Jari igår men han jobbar ikväll så blir att köra själv. Men resten av veckan blir det träning med honom igen. Känns som det kommer bli en tung vecka :D

Har fått höra tre dagar i rad att jag är "sockersöta tjejen" hehe. Komplimanger tackar man aldrig nej till :)



Tell them that´s me that make you sad, Tell them the fairytale gone bad...

Kommentarer
Postat av: Minna

haha jag ska fixa pass din svenska flicka =)

2008-11-13 @ 15:28:43
URL: http://minnapimppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0