Facklig utbildning










Har haft en lång dag idag. Varit i Västerås mellan 08.30 och 15.00 idag. Går en kurs i fackets grunder via IF Metall. Jimmy som anmälde mig till den kursen eftersom han är aktiv själv inom facket. Antar att han trodde ja skulle få liggsår av allt hemma slöande när man är arbetslös. Idag har vi iaf gått genom lite olika lagar som gäller. Är ganska intressant med det men blir tråkigt i längden att sitta o nöta.


Har gått ner på lågkalori diet nu, försöka deffa ner sig innan Spanien.
Det känns sjukt mycket i kroppen att man inte äter lika mycket kalorier som man brukar göra annars.
Som tur är har jag börjat med mina nya kosttillskott, annars skulle ja vara hur slut som helst efter gymet.
Förutom proteinet kör jag med aminosyror nu som heter Xtreme, tror dom hette nåt sånt :P
Riktigt gott att dricka,frisk citronsmak.
Äter antioxodanter stora som två alvedon på längden. Innehåller grönt te, bra för immunförsvaret och min sköldkörtel som jag har problem med.
Måste sluta väga mig nästan dagligen o köra en veckovägning ist.
Ante beställde hem lite gott o blandat från gymgrossisten, själv nöjde jag mig med en ny förpackning protein.
Men vi väntar spänt på paketet :) ¨
Tog hallon smak på pulvret denna gång,ska testa att mixa ner frysta hallon i och sen i med isbitar. Tror det kan bli mums i sommarvärmen när man kommer från gymet :)


Nu börjar batteriet ta slut i här så lika bra o stänga ner datorn innan det kollapsar ;P
Skriver nog mer imorgon en sväng om ja orkar o har lust.
Måste bli bättre att uppdatera bloggen nu innan Spanien.
Från och med 17 maj gäller fortfarande den här bloggen men då har jag o Lina även en helt egen blogg om bara vårat liv där ner bland spanjorerna ;)

www.losdosenmallorca.blogg.se



Natti omvärlden :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0