Jobba sig lite

På jobbet nu, skönt o jobba ihop en bunt pengar till Magaluf. Är bara en månad kvar nu o längtar så otroligt mycket! Allt är klart inför resan nu iaf. Biljetter o lägenhet o s v. Tänk att jag ska vara borta i nästan 5 månader hemifrån. Helt sjukt länge egentligen ju! Kommer nog hem på en snabb  visit dock i Augusti när jag ska på bröllop men hinner nog inte med så mkt mer är bröllopet den helgen. Dom lär ju vilja att ja kommer ner o jobbar så snart som möjligt igen då.

Igår var jag med Daniel en sväng till Stockholm o kikade i lite affärer. Blev inga inköp men god mat på restaurang senare på kvällen.

11 juni blir det att se Dropkick Murphys live i Tyskland oxå :D En av sommarens höjdpunkter!! Åker ner till Magaluf 17 maj. Sen flyger jag upp till Berlin 11 juni o går på spelningen. Sen hem natten/morgonen 11 juni/12 juni o fortsätta worket nere på playan :)

Ska jobba vidare nu med tant Lina som precis kom o bytte av Pinnen. Kanske film ikväll med Markus, han fråga nyss om ja ville hänga med till Dennis. Får se hur trött jag är när jag kommer härifrån.


Over and Out!






>>Vic<<

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vart ska hunden vara? :O

2009-04-19 @ 15:54:13
URL: http://peenillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0