Krogbowling









Idag är jag ledig hela dagen.Jätteskönt! Är trött efter helgens jobbande. Så ikväll blir det lite bowling o äta o dricka alkohol. Krogbowling med alla krogarna i stan. Vi kommer ju vinna ;)


Rundan på stan i fredags slutade med två par skor. Ett par löpskor och ett par vardagsskor från Bianco. Sen ett vatten bälte som ska följa med ner till Magaluf så jag kan fortsätta konditions träningen där nere. Sen blev det ett par jeans och en grymt skön munktröja med dragkedja!
Ska försöka lägga in bilder sakerna nästa gång ja skriver. Sitter skönt i soffan nu så orkar inte resa mig upp o fota det ;P


Ska ner o träna om en stund. Blir armar eller rygg idag hade jag tänkt. Sen kanske ut o löpa efter :)


Over and Out








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0