Veckans skönaste dag










Sov riktigt skönt, vaknade utvilad innan klockan skulle ringa alarm klockan tio.
Upp o åt en god och nyttig frukost, känner att jag börjar komma igång med dieten ordentlig nu.
Känns super bra!


Varit nere på stan på make up rådgivning. Blev sminkad i turkos/rosa metallic färger.Coolt :)
Promenerat i solen, på taket utanför mitt fönster visar temperaturen 30 grader plus!!
Varmt och underbart, till och med vindarna är varma. Som det ska vara. Nu kan sommaren ta o komma på riktigt så ja hinner få njuta lite svensk sommar innan man konverterar o blir halvspanjor ;P


Nu är det snart dags för lite mellanmål.
Någon slags tomatsoppa tror ja med pasta o creme fraiche.
Efterrätt: Vattenmelon


Vid fem tiden kommer pappa o hämtar Diwa.
Han ska ha henne över helgen så hon vänjer sig att vara hos han eftersom hon kommer att bo där när jag är i Spanien.
Pappa är supergullig, behövde 6 par linser inför resan. Vilket kostar 700kr. När han ringde idag så berättade han att han varit och hämtat ut alla 6 par åt mig så att jag inte skulle behöva tänka på den utgiften innan resan :)
Love pappa <3



Ikväll är det dags att bege sig till familjen i Hällby.
Där är det ljusparty.
Har hört att det ska serveras tacopaj där så ja lär vara där i tid ;P

Nu är det matdags för mig och Ante :)

Over and Out!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0