Första julklappen


Första julklappen har öppnats. Micke fick den nu nyss för att han skulle kunna testa den imorron på väg till jobbet. En termosmugg. Han är ju ledig på julafton så kunde ju lika gärna testa imorrn då så man vet om den funkar!
Imorgon är det inköp av Lillans julklapp och Essis julklapp.
Och jag ska köpa min mys tshirt som ja längtat en månad efter!! Äntligen har ja råd o köpa den Visst den kostar inte mer än 199 kr men är man arbetslös och försäkringskassan bestämmer sig för att sänka min månadsersättning från 7000 till 3000 så är det rätt mycket pengar med 199 kr. Med tanke på att man har räkningar för ca 4000 per månad och sen busskort för 1000 kr. Fråga mig inte hur jag har klarat mig men på nåt sätt har ja lyckats.
Försäljningen på jobbet går strålande och vi klarar budgeten ofta nu på senaste dagarna. Det känns så kul att jobba då! Plus att vi vann en tävling som var nyss där man skulle sälja så mycket som möjligt av ett av våra externa märken. Vi sålde bäst bland kategori B butikerna, vilket var våran grupp. Butikerna över hela sverige är indelade i kategorierna A, B och C.
Så vi brudar på jobbet vann att få gå ut och äta :)
Nu ska jag spela lite ps3 och sen blir det en dusch och sängen.
Sista jobbdagen imorgon innan jul ledigeheten.
Tre dagars ledigt,sen tillbaka på jobbet igen!
Sov gott alla vänner!


Kommentarer
Postat av: b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-22 @ 22:56:57
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Sök på Hundcentret i Eskilstuna på google så kommer gatan upp på deras hemsida :)

2009-12-22 @ 23:00:42
URL: http://peenillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0