Äntligen!

Hämtade mitt täcke från kemtvätten igår. För dom som tycker jag är störd som lämnar in ett täcke på kemtvätt så är det för att det är ett dubbelsängstäcke och får inte plats i vanliga maskinen hemma, annars ade jag självklart tvättat det hemma. Men iaf så äntligen igår fick jag hem det, så sov med det inatt. Så sjukt skönt det är att sova med sitt vanliga stora täcke med nya sängkläder!!! Hatar såna små vanliga till enkelsängar,känns inte som man kan röra sig utan att råka sticka ut nån tå eller fot för att det är så litet. :S  Men nu slipper jag det iaf :) :) :)

Dags att ta lite att äta nu. Klä på sig,en snabbpromenad med Diwa och sen städa här hemma. Klockan tre ska jag  träffa Jens och dra ut i Vilsta med Diwa och hans hund så dom får leka av sig lite med varandra :) Kanske ner på gymet och dra ett konditionspass innan hundlekarna om jag hinner oxå.Annars får det bli efteråt.

Kommer en senare uppdatering om hundarna och Vilsta


>>Vic<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0