Helg med smått o gott

Nu sitter man en stund hos Jimmy. Uppdaterar bloggen o umgås lite grann eftersom man inte kommer ses på hela helgen för han ska ju supa järnet ;) hittar väl honom på söndag när ja ligger bakfull o flämtar :P

Under tiden medans jag sitter här har jag tvättstuga hemma. Ska snart hem o byta maskin. Ikväll är planen att ligga hemma o ta det lugnt. Ska se om Micke vill ses en stund eller se vad Anders ska hitta på. Blir alkoholfritt iaf så man kan träna ordentligt imorgon. Blir en sväng ner idag också för att köra ett axel,bröst o mage pass. Hade tänkt köra rygg men är fortfarande lite stel sen förrgår när jag körde den så får bli lugnt med den idag. Har sjuk träningsvärk i benen och rumpan. tar hissen när jag ska hem, (bor på första våningen för de som ej vet). Så illa är det!!

Lördagen den 21 mars är det dags igen att fota lite modell bilder. Tema och inriktning denna gång är mode o make up. Tänkte försöka styra in lite av min träning i temat så att man kan försöka fota i gym miljö. Vore grymt kul att få bli fotad i sån miljö :)  Ska försöka komma på något mer tema inom mode o make up så är det någon som har tips så hör gärna av er :)

Pratat mycket med Joel senaste dagarna och han kommer eventuellt hit i april :) Han ska hit på en wrestling tävling då :) ska bli riktigt kul att träffas om han kommer. Ser fram emot det om det blir så :)

Nästa uppdatering kommer att handla lite mer om senaste veckorna som varit, hinner inte med det just nu. Men kan iaf tala om att det kommer handla om bl a en dyngfylla skapad av Öl,champagne och Tequila ;P







Ingen dör oskuld, livet knullar oss alla.... (Jimmy fick vara med o bestämma lite på detta) :D



>>Vic<<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0