Onödig fakta



1. Hur gammal är du om fem år? 30
2. Vem var den sista du träffade?Sanna
3. Hur lång är du? 157
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Seven Pounds
5. Vem ringde du senast? Larsa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag vill oxå ha en sambo som lagar mat åt mig, skickades till Larsa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? En månad sen eller två
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
12. När vaknade du idag? 09.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Gymet
15. Vilken plats föredrar du minst? Över hinken när man är magsjuk
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Där jag trivs
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Nåt farligt monster under sängen 
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Sanna när vi pratade om våra "nya bekanta" :)  
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp
20. Har du stationär eller bärbar dator? har ingen :P
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på vad jag känner för 
22 Hur många kuddar har du i sängen?. 4 st
23. Hur många landskap har du bott i?  4
24. Har du någon gång spytt på någon? Aldrig!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota (på sommaren) 
26. Är du social? Absolut!
27. Vilken är din favoritglass? Rcokyroad med mashmallows ;D
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Använda dom på bästa sätt! 
29. Tycker du om kinamat? Funkar men tröttnar lätt på det
30. Tycker du om kaffe? På morgonen mest
31. Vad dricker du till frukost? Juice och kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Sidan närmast dörren
33. Kan du spela poker? Lärde mig det när ja gick på lågstadiet o har suttit i sen dess :)
34. Tycker du om att mysa? Med rätt person och rätt tillfälle så JA
35. Är du beroendemänniska? kanske lite
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja
37. Vill du ha barn? Självklart
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska,tyska och en sväng italienska
39. Har du någonsin åkt ambulans? två eller tre gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? God mat :) 
42. Äger du dyrbara smycken? Nä är inte mycket för smycken
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mattias och jag har våra grymt roliga telefonsamtal :)
47. Vad har du för ringsignal? Har alltid min mobil på ljudlöst för jag skulle få nervsammanbrott av allt ljud hela tiden
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Finns nog att hitta nånstans
50. Flirtar du mycket? Aldrig!dom som vill ha mig får flirta med mig!

Kommentarer
Postat av: jonna

kul, men inget ja inte visste... :)

2009-02-11 @ 12:29:50
URL: http://twintyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0