Vårkänslor!

Vaknade imorse med såna vårkänslor, för några sekunder kändes det som att det var sommar utanför fönstret inna jag dragit av mig täcket och dragit upp rullgardinen. åh va jag myste!!

Börjar längta ordentligt efter våren och sommaren nu. Vill kunna ha tunnare kläder på sig. Kunna åka o bada o ligga i solen hela dagarna. Denna sommar kommer bli speciell. Första sommaren jag är singel på tre år. Blir nog att åka och jobba utomlands tre månader.Plus att jag äntligen kommit i form så jag kommer i min bikini som jag köpte för två år sen och sedan dess inte kunnat använda p g a att jag varit lite för stor :)

Nu är det dags att stänga ner för idag, ska försöka mig på en sväng imorrn oxå. Hem o fundera på vad man skulle kunna hitta på ikväll kanske ... nån som har tips så give me a call :)





He wasn´t what i wanted or what I needed




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0