Nyss hemkommen





 

Precis kommit hem från jobbet, sitter o ugglar lite på QX och facebook. Inga roliga online på msn så vet inte om man kanske borde gå o sova istället.
Jobbade med en ny, trevlig tjej vid namn Karin ikväll. Funkade jättebra o vi skrattade o hade skoj större delen av kvällen.
Dock kom det ett dumpucko som var för full som jag fick slänga ut, och han i sin tur är så dum så han ringer till polisen på väg ut från krogen o säger att han blivit hotad av någon därinne. När det egentligen var han som gick runt och störde övriga gäster. Men när polisen kom och hade pratat med honom och den personen som han då påstått hade hotat honom så slutade det med att han själv fick åka fylletaxi därifrån med farbror blå. Det finns människor till allt...

Imorgon är det måndag. Ny vecka nya tag. Hoppas jag blir friskare under veckan så att jag hinner träffa Jonna,Lillan, Alex och lilla Esmeralda. Vill ju inte träffa henne när man är förkyld så man smittar lilltjejen.

Ska börja måndagen med att städa det sista här hemma som inte blev gjort idag innan jag gick till jobbet. Sen blir det att plocka påsar med kläder från vinden för att gå genom och kolla om det finns något att ta med sig till Mallis. Har tolv påsar med kläder där uppe och faktiskt iiiiingen aning om vad det är för kläder i dom. Har nog t o m en påse skor där, *me shoelover, me like* så det kan bli en spännande måndag :)

Även försöka mig på att ut och gå en långis med Diwa och sen träffa Markus under eftermiddagen för att åka ner till djuraffären o köpa mat till Diwa. Säckarna är så otympliga att bära hem från stan,plus att han behöver en säck till Zelda så jag ska hjälpa honom att bära upp den eftersom han ska operera handen imorgon bitti kl.7.

Är såååå sugen på en öl nu men tror inte det finns nån hemma :(
Men ska kila till kylen o kika o hoppas på tur :)


Gonatt cyberfolket!


Over and Out







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0