Snart dags att sova




Nu är det bara en maskin kvar att tvätta.
Har druckit lite vitamin dryck från TaHiro och ätit cheesecrunchers ;)


Ante o Alex sitter och kollar på fotboll här o äter chips o dricker fanta.


Amii var just förbi här en sväng, berättade att hon köpt en klänning till mig i Korea :)
Ska bli så spännande att se den sen!


Imorgon kommer provsvaren från doktorn så får vi se om jag får nån medicin mot denna förbannade förkylning.
Jobbigt att inte kunna träna heller :/
Kommer aldrig hinna komma i form till bikinisäsongen i Magaluf :(



Är jag piggare imorgon ska jag bege mig ner på stan o köpa solkrämer så jag slipper bränna mig i solen där nere. Kollade på apoteket för ett par veckor sen, men då kostade dom ca 100 kr flaskan o det är lite väl dyrt.
After sun och lite olja kanske man ska köpa med också.


Nu ska jag skita i bloggen för den här kvällen och gå ner o byta sista maskinen i tvätten.
Gonatt!


Over and Out





Lyckades ta en fin bild med mobilen förra
sommaren som jag hittade nu











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0