Fotboll och hockey VM



                                                                                                           
                                                                                                  
Igår var det ut med tjejgänet för att kolla lite fotboll på O´learys. Hade bokat bord för oss 6 stycken.
Chelsea - Barcelona
Det höll på att gå riktigt illa ända fram till 93:e minuten då Barca fick ett mål så det blev 1- 1.
Vackert! Barca vidare!
Vi drack lite öl,blev väldigt lycklig när jag märkte att dom hade min Guiness på fat :)
Så för min del blev det några Guiness och Buffaloo wings med BBQ sås, nachochips med salsa, ost och guacemoledip.
Smakade riktigt bra!!

   
                  
                    
                         





Efter O´Learys begav vi oss till Time Out en sväng och fortsatte där med några drinkar.
Sedan packade vi påsarna o begav oss hem till mig på efterfest vid halv ett tiden. Lite senare,ungefär vid krogens stängning döck Chribba, Richard, Anders o Micke upp också. Blev ingen vildare fest men ganska lång. Slöt mina ögon för lite sömn halv sju imorse ^^

        

      




Hockey VM



Matchen mellan Sverige Tjeckien slutade för en liten stund sen och Sverige plockade hem den med 3-1.
Riktigt skönt!





Imorgon semi mot Kanada! Koncentration pojkar! :)


Snart dags att åka o hämta Rosanna som ska vara min sovkompis i natt :)


 Over and Out!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0