En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig...






Satt för ett par dagar sen o lyssnade på gamla Tomas Ledin låtar.
Han har så grymma texter tycker jag.


Dagen efter får jag ett sms från min favorit Niklas där han skriver...

"Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig,det var
alldeles för länge sen vi sågs.
Det var dom första ord du sa, när vi sprang på varann, ute på stan
tidigare idag.
Bor du kvar i samma tvåa?
Vad jobbar du med, du bubblade av frågar och jag svarade...
Sen avbröt du mig, med ditt underbara leende...."


Fan va jag saknar Dig!
Bubblade i hela mig när jag fick ditt sms.
Det är jobbigt att inte träffa dig så ofta som man vill längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0