Lägenhetsvisning









Idag ska jag antagligen iväg på lägenhetsvisning. Om jag får tag på ägaren d v s. Har ringt han men kommer bara till telefonsvararen så får se. Annars får vi väl ta det en annan dag.


Vaknade för en stund sen. Micke är i sthlm o jobbar sen tidigt imorse. Jörgen fyllesover på soffan. Micke är väl på bäg hemåt nu och tror Calle skulle följa med hitåt så skulle vi äta. Hörde något om att jag skulle få avocadosallad. Låter gott.


Här har ni en länk till ett videoklipp på min söta Tyson som hans förra matte filmat :)
För er som sett o hört om Tyson än så är det den vita voffen i klippet

http://s197.photobucket.com/albums/aa21/tezzla81/?action=view&current=frejatyson2.flv

Se och bli förälskad :)




Later dudes!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0