Ledig







Idag har jag haft min första lediga dag från jobbet. Kändes lite väl tidigt men skönt eftersom det var kallt o snö ute så man slapp ta sig ut. Alla mina vinterkläder ligger i Eskilstuna ju.

Har mest suttit vid datorn och kollat runt lite på nätet under dagen.
Kikat lite på en hund som jag är intresserad av och som jag hoppas kunna få som sällskap till min lilla tjej där hemma. En kastrerad hane på tre år. Väldigt mycke vit och lite gråsvart på ryggen
Problemet är bara att han behöver ett hem omgående för att nuvarande ägaren inte kan ha kvar honom p g a sjukdom om jag förstått allt rätt.Så han riskerar att bli avlivad =/ Så nu letar jag efter någon som kan hjälpa mig att ta honom en månad framåt innan jag kan ta honom. Känner att jag vill få allt klart med egen lägenhet eftersom jag bor tillfälligt hos micke. Vill ju inte släpa in massa djur och sånt här i hans lägenhet ju. Så letar lägenhet för fullt. Men det löser sig alltid.
Är det någon som läser detta som känner att dom snabbt kan ta Tyson en månad så hör av er snabbt!! 
  

Supersöta Tyson 






Har börjat med diet idag utan kolhydrater. Så är det någon som har tips på vad man kan äta som är gott o mättande och varierande så får ni gärna tipsa :)
Nu har vi just ätit tacos här, jag höll mig då till salladen och köttfärsen. Liten trist men det var ju inte äckligt direkt. Ska surfa runt lite på nätet och leta recept någon dag.


Igår var det första dagen jag stängde butiken själv och det gick bra. Ringde min chef idag på morgonen och kollade läget så jag hade gjort allt och inte missat något och det var lugnt.


En dusch nu och skrubba sig ren. Lite tv och sen sova. Borde ta mig ut och motionera men har ju träningsskorna i Eskilstuna och sen är det pissväder ute... ja ja ska man bli smal o snygg så finns det inget som heter dåligt väder, då är det bara att klä på sig o ge sig ut.. så det va väl en dålig anledning..

men godnatt alla kära läsare!





Dagens citatat

Sann kärlek kan inte döljas
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0