Sen lunch update!





 

När jag anlände till jobbet imorse visade det sig att en av mina kollegor låg hemma med halsvirus så dvi var en man kort. Jag och chefen fick rejsa på själva. Sara kom in några timmar och lekte lager råtta med tanke på att vi skulle få en jättestor leverans efter förra veckans medlemsdagar.
Dagen har rusat förbi. Tog kortare lunch, men pannkakorna smakade lika bra ändå ;)
Fick massa saker från vanliga huvudlagret med egna saker. Sen Fick vi även påfyllning av Abecita "little wonder". Den är ett under!! Har ett exemplar med mig hem idag ;)
Ett måste under linnen och tunna tröjor i sommar eftersom den inte känns och inte är varm som vanliga vadderade bh:ar.


Här är den!





Vi fick även in lite nya Calvin Klein underkläder
Jättefina och söta i benvitt med spets på. En t-shirt modell med bygel,en bygel lös och en massa söta 149;- trosor!
Kika gärna in på våran hemsida och titta runt vad vi har för fint :)

www.twilfit.se



Lite förmiddags fika hade vi tid med, sådär 5 minuter i alla fall! Våran underbara chef hade tårta med sig som det bjöds på!
Marsipantårta!Mums!

Dagen rullade på och budgeten är klar,känns sååååå toppen!
Lite snurrigt hade vi dock med leveranserna då det var fel på större delen av alla följesedlar som kom. Men Sara våran klippa löste det efter lite klia i huvudet och prata med sig själv i källaren och några mail senare :)


Nu har kvällsmaten just trillat ner i magen. Idag blev det spagetti och köttfärssås.
Det börjar lukta vår och sommar ute.
Det luktar nästan lite magaluf så här dagen innan valborg.
Det luktar sol,värme och alkohol. Folk är på sitt bästa humör!
Idag har varit en toppen dag om jag ska sammanfatta allt,trots lite värk i kroppen av viruset som min medicin håller på att jaga ut det sista av! Men nu jäklar ska viruset utrotas!!!Kick ass!!! ;P


Niclas ligger på soffan och kollar på hockey så jag tror jag låter han ligga kvar där och gorma åt tv:n en stund till och tar mig själv en lång,varm och skön dusch! Sen blir det nog lite mys och planering av valborgskvällen.
den ska tillbringas med hans arbetskamrater.Mat ska lagas och nyktert ska det vara. Hela sällskapet jobbar ju hela helgen!


Nu duschen!

Hoppas ni har överseende med denna sena lunchupdate (typ åtta timmar sen) ;)



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Latte Liten

låter som en förnuftig valborg

2010-04-29 @ 23:29:05
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0