Godmorgon o god lunch o god eftermiddag...


Vaknade egentligen vid åtta imorse p klev upp då men har haft fullt upp på morgonen.
Varit hos Niclas mormor och hämtat en resväska som vi ska låna när vi åker till Magaluf på söndag.
Fikade där och sedan har vi sorterat massa kläder som jag inte använder. Åkte förbi återvinnings centralen och slängde en säck och kommer packa ihop resten till Niclas moster som har kids som kanske kan ha kläderna. Får hoppas att det passar!

Tog promenaden bort till maxi när Niclas skulle börja jobba. Handlade nässpray till Diwa eftersom hon har fått noskvalster IGEN! Kan hon inte sluta sniffa i sig dom där små sakerna när vi är ute? ^^
Köpte creme fraiche och nu väntar jag på att tomatsoppan ska bli klar så jag kan klicka ner creme fraichen i den och äta med nybakade baguetter. Är sååå hungrig. Kan det inte vara klart snart?

Sugen på att gå och sova sen efter maten. Får se hur det blir.

Någon som är duktig på webbdesign och kodmallar?
Vill gärna göra om lite på min blogg men förstår inte särskilt mycket av hur man gör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0