Taggad!


Blev sjukt taggad på att städa nu. Märks det att man är kvälls och nattmänniska?
Dock har jag blivit lite mindre nattmänniska på äldre dar ;) blir tröttare tidigare. Vill sova tidigare och kliva upp tidigare. Vuxenpoäng eller pensinärsvarning?
Jag kliver inte upp klockan sju som far min som är pensinonär. Sover han till halv åtta tycker han att "oj imorse sov jag länge, tog riktig sovmorgon,klev inte upp förrän halv åtta".
Får hoppas att det är ett tag kvar tills dess.
Om ett par år är det väl tidig uppgång om man har hunnit skaffa ungar när dom ska upp tidigt på morgonen.

Är det någon som vet hur man länkar till ett youtube klipp så hela videon visas här på bloggen och bara inte en länk till den?
Jag är så kass på teknik!!!
(kul att precis när jag skrev ordet teknik i meningen över så sjöng michael buble i högtalarna någonting med "magic technique", lite läskigt)
Någon baktanke/mening där? Jag kanske är ett geni egentligen på detta med teknik om jag bara lägger lite energi på det? Nej jag tänker inte lägga energi på detta ikväll.
Ikväll lägger jag energin på städningen,godispåsen,rasta Diwa och en promenad till ICA maxi för att handla mjölk till morgon kaffet och marmelad till frukostmackorna.
Under frukosten imorse kom jag och Niclas fram till att båda hade funderat på att köpa marmelad flera dagar men alltid glömt så nu tänkte jag promenera för att handla det så han blir lite glad till frukosten imorgon :)

Han är grymt duktig karln min. Han har inte snusat på över två veckor!
Tänk vad bra för hans hälsa och för våran ekonomi ;)




Har äntligen köpt hem min efterlängtade bikini
Vad tycks?




◊ Jag är helt förälskad i den ◊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0