Veckans inköp


För ett par dagar sen så hämtade Niclas mig efter jobbet så tog vi en sväng till Gränby. Mest för att hitta mitt nagellack som jag ville ha eftersom det var slut i alla butiker på stan. Till sist hittade vi det på Lindex.
Det är det omtalade grafitti nagellacket från Isadora som jag så gärna ville ha.
Så här ser lacket ut när man målat på det




Är det inte hur snyggt som helst?




Köpte i alla fall en klänning på JC på rean tills Magaluf (invigde den dock när vi var ute och åt igår)







På väg mot bilen när alla butiker stängde fick jag syn på ett par gummistövlar på SkoAugust. Men hann ju inte köpa dom då eftersom butikerna stängde.
Kilade in på deras butik på stan och som tur var hade dom ett par kvar i min storlek.
Så nu har jag ett par fina gummistövlar som jag letat efter så länge :)
Vad tycks?




Regn är mysigt. Regn kan man lika gärna hata för att man alltid blir så genomblöt om fötter o allt sånt där.
Men tack o lov att dom börjat göra gummistövlar som är lite roligare än de vanliga gamla gröna.
Nu kan man ge sig ut på mysiga regnpromenader o känna sig fin samtidgt. Eller varför inte ner på stan när det regnar och passa på när det är lite folk som shoppar när det är dåligt väder?
Då kan man ju shoppa med lite stil på fötterna samtidigt ;)



Kommentarer
Postat av: Cissi

nej jag har inte testat det, det var coolt! Kanske ska prova ;)

2010-08-15 @ 17:28:47
URL: http://ceciliav.com
Postat av: Anonym

Hej besök gärna min smyckesblogg och kolla om det finns något som passar dig! http://smyckes.webblogg.se

2010-08-15 @ 18:16:22
Postat av: Malin "New York"

sv: Nejnej, det är på Aftonbladets hemsida du hittar Toppbloggarna!

2010-08-16 @ 11:55:25
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: linaa vikken pina

Lacket e skit snyggt men måste man köpa 2 av dem för att få de så där eller kan man använda 1 vanligt o sen ett grafittilack?

2010-09-06 @ 23:49:11
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0