Invägning


Igår körde jag invägning inför viktnedgången. 66,7kg visade vågen. 37% kroppsfett hade jag på senaste mätningen så jag utgår från den. Nu är det slut med massa godis och fet mat. Jag tänker unna mig ett par bitar julgodis i jul men jag ska inte vräka i mig det.

Har varit ute med hundarna nu på promenad. Sheeky är inte på sitt bästa humör idag. Jobbigt!
Diwa Skötte sig någorlunda bra.

Håller på att stoppa i mig morgongröten för att orka vara en stjärnsäljare hela dagen! ;)
Idag är det jag, Sara, Linda och Jenny som kör fullt ös i butiken!

Det snöar idag också och jag älskar det! Kommer bli en vit o mysig jul i år :)

Nu ska jag klä på mig massa varma ytterkläder o bege mig ut i underbara snön o ta bussen till jobbet där mina fantastiska jobbarkompisar väntar på mig!

Ha en superdag tills jag skriver igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan man unna sig;)) Annars blir det ju tråkigt!

2010-12-19 @ 18:56:45
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0