Stängt!






Nu har jag stängt butiken för idag. Har haft kunder nästan hela tiden sista 45 minuterna när jag varit själv så har inte hunnit städa något eller hålla på med chantelle ordern som kom idag, som skulle kollas av om vilket som skulle ner på lagret eller ej.

Kommer att vara ledig nu i två dagar och jag tänkte åka ner till Eskilstuna på torsdag iaf, om jag inte får tag på pengar tidigare. Åka ner och hälsa på farsgubben över dagen o se så han klarar sig o hur allt står till.

Ikväll är det massa "måsten" att göra. Först nu måste mailen kollas och mailas en sväng. Sedan gå och posta brev. Ja jag använder fortarande snigelpost en gång i månaden för att jag inte vill bli för modern. Postar papper till försäkringskassan så att jag får lite pengar eftersom jag bara jobbar halvtid.
Efter brevpostandet är det tvätta kläder som står som aktivitet på schemat.

Nu far jag hemåt!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0