22 juli "nattbloggen"


Nu har jag ätit klart, blev lite senare än planerat. Varit iväg och solat solarium. När man har semestern så sent och jobbar en del som jag gör får man fixa sommarbrännan genom solariet och spraytanning. Men det funkar det med. Tar ju igen det sen när vi åker ner till spaninen i slutet av autgusti.

Lovade ju att lägga upp bilder på kläderna jag köpt. Tunikan har jag dock lämnat tillbaka eftersom den var för liten som jag skrev om i förra inlägget så ingen bild på den då. Tur det för ni hade förmodligen blivit lite tokiga i den ni med. Var bland det finaste jag sett.
Men efter att ha lämnat tillbaka den så var jag ju tvungen att fylla på garderoben med lite nytt så det blev två linnen och ett par shorts istället för den.




Dessa linnen och shortsen köpte jag istället.
Linnena är lite "urtvättade" i färgen, fastna direkt för den rockiga looken. Rock ska det vara :)














Supersöt klänning som jag köpte i förrgår. I mjukistyg.








En munktröja i tunt tyg. Perfekt när vanliga collage tröjor är för varma.





Är väldigt nöjd med mina inköp.

Det är dags att ta ut Diwa på hennes sista rastning och försöka få Whiskey att lugna ner sig så man kan få sova i natt. Det sistnämnda är nog dömt att misslyckas. Men försöker man inte så kan man inte klaga sen heller på att han är jobbig.


Är det någon som skulle vara sugen på att vinna en liten goodiebag från Italien?
Gå in på länken till Simones blogg och kommentera hennes inlägg så är du med och tävlar :)

http://fattybom.se/2010/july/vinn-en-lyxig-goodiebag-fran-italien.html?_tmp=4a9ab78fda2123fcb6517f310c860f79af5b692f

Och eftersom jag inte är så proffisionell som många andra bloggare så vet jag inte hur jag markerar ett ord ist för att lägga upp hela länken. Det är förmodligen inte ens någon som förstår vad jag menar med att markera ett ord heller. Äh jag får läsa på lite om det sen. Men in på den där länken och tävla i alla fall.

Godnatt gott folk!
(tror jag, om inte whiskey håller mig vaken, då kan det tänkas bli mer uppdateringar under natten)



Kommentarer
Postat av: Cissi

SV: Tack för tipset :)

Jo när du skriver ett inlägg och vill länka fast att det står någonting annat, så skriver du bara t.ex. "klicka här", sen markerar du den texten och trycker på knappen som ser ut som en kedja, och där skriver du i http:// adressen, så att när du trycker på "klicka här" så kommer du till den adress du vill ha. Kram

2010-07-22 @ 10:16:38
URL: http://ckk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0