5 juli "Lunchblogg"


Såja nu har jag ätit upp lunchen. Blev ingen bloggning igår när jag jobbade på gränby som jag skrev att jag skulle gjort. Köpte jordgubbar och körsbär som jag satt och mumsade i mig ist :) åt grillad fläskfilé,färskpotatis och sallad med fetaost igår till lunch. Supermumsigt!
Idag åt jag pannkakor med hallonsylt. Efterrätten består av cashewnötter med bbq smak och lite chilinötter.

Början av lunchrasten gick åt att shoppa lite på clas ohlson. Köpte lite matlådor då jag inte står ut längre med våra som vi har hemma. IKEA är faktiskt ingen bra kvalité på matlådor.
I alla fall inte dom där vita med genomskinligt lock och en vinröd gummikant.
Det går inte att stänga dom helt ordentligt. man stänger hela locket och "plopp" så är det alltid något hörn som åker upp.
Har aldrig köpt matlådor eller förvaringsburkar av den här sorten som jag köpte nu på clas ohlson så vi får se om det är en bättre investering.
Köpte också hörlurar så jag kan kolla på tv på gymet. På löp och konditionsmaskinerna har man nämligen en egen tv skräm där man kan välja själv vad man vill se för program.
Så dom gångerna Niclas sitter hemma och kollar på fotboll eller har grabb kväll så kilar väl jag ner till gymet och kollar på lite scrubs eller nåt istället ;)

Hjälpte en tjej med bikini precis innan jag gick på lunch. Blev så inspirerad av hennes kropp! Hon hade precis samma storlekar som mig på både över och underdel, men hon var mer vältränad än mig. Så nu vet jag hur jag kan se ut egentligen! Nu är det go for it!!
Imorgon blir det kondition på gymet!
Ikväll lämna Tyson till Mickan och sen ska jag och Engla ut på en kvällsprommis med Diwa.

Nu är lunchen slut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0