9 juli "funderingar"


Varför anklagar han mig för att jag kommer vara otrogen?
att han är så himla säker på att jag kommer vara det om jag skulle åka på återträffen med mina klasskompisar.
Har jag gjort något som gör att han inte kan lita på mig? Tankarna snurrar och jag tänker vad det är jag kan ha gjort i så fall...
Eller är det något han döljer?
Jag är så kluven nu att jag inte vet vad jag ska tänka eller tycka eller känna.
Att han sen är så säker på att förlovningen betyder mer för honom än för mig? Att mina känslor för honom inte är lika starka som hans känslor är för mig? Han gör mig så ledsen..
Jag kan ju inte bevisa något av det när det har med känslor att göra och hur mycket det betyder för mig.. Det gör mig frustrerad att han tror så lågt om mig...
Och att han inte bryr sig om jag åker, utan säger att "åk du så får vi se vad som händer när du kommer hem"
Det ger mig magont, jag vill ju inte riskera att han gör slut..
Finns det nåt jag kan göra för att få honom att förstå hur ledsen han gör mig...?



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Aj aj aj jag läser så mycket dig i mig för ett par år sen. Stå på dig, gör det DU vill göra, man ska kunna åka 10 brudar till ett ställe och grabbarna ska rycka på axlarna utan att ens tänka tanken på att oroa sig. Jag lovar dig att en dag hittar du nån som låter dig göra dom sakerna. Men bli inte en mes, för det förblir du livet ut isf.

Om han håller på så där nu så tidigt i förhållandet, kommer det inte ge sig och det kan jag lova.

Hoppas du åker, det är du värd med tanke på alla problem du haft med Tayson osv!

2010-07-11 @ 23:24:46
URL: http://peenillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0