Crap!


Shit vad jag hatar att fylla i papper till försäkringskassan. Särskilt klockan 12 på natten. Shit vad jag hatar mig själv för att jag drar ut på det till midnatt också!
Plus att det varit strul med tågbiljetterna imorgon till värmland med det är löst nu.
Ska ju ha Diwa med mig och när jag skulle in och boka på SJ:s hemsida så såg jag i sista sekund innan jag skulle klicka på "boka" att sista sträckan mellan Örebro och Karlstad är med Swebus. Och på Swebus tar dom inte sällskapsdjur, d v s såna som Diwa.
(eller är det i såna här lägen man ska säga "hon är väl inte nån sällskapshund, hon är ju en sån där kamphund som har ihjäl allt hon kommer åt")
Så egentligen borde hon ju få åka med enligt vissa människor då som inte kallar den här rasen för sällskapsdjur. I det här läget skulle jag gillat deras "syn" på saken. Men bara i ca 1 timme och 45 min sen kan hon få vara min bäbis igen när vi klivit av bussen.¨
Nä men det blev så nu att jag fick helt enkelt boka resan till Örebro bara o sen får Johan snäll som han är hämta mig där mitt i natten ist för att hämta mig mitt i natten i karlstad. TACK!!

Men iaf så är biljetterna bokade,matlådan lagad, försäkringskassepapprena ifyllda och uträknade. Jag är snart däckad men måste packa nu också!
I alla fall det mesta av packningen.
Bädda rent i sängen och vika in tvätten hade ja visst glömt också! Suck!
Nej inget blir gjort när jag sitter här så lika bra att låta bli att skriva vidare här nu. Uppdatering kommer kanske som en godnatt hälsning om ett par timmar eller så blir den imorgon någon gång under dagen.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0