Iväg!


Dags att börja göra sig klar och göra Diwa klar. Vi ska spendera kvällen hemma hos Engla och David.
Grannfrun som jag kallar henne och jag har det smeknamnet jag med.
Vi tyckte det passade bra då det bara är en liten skogsväg på ca 100 meter och en fotbollsplan mellan oss i princip. Plus att båda har våra karlar som jobbar på maxi så är vi lite av Desperate Housewifes här eller nåt ;)
Nu ska vi bara hitta en bra karl på maxi som vi kan tilldela Linda på mitt jobb. Sen får hon också flytta till Stenhagen så är vi tre grannfruar!

Nu var det i alla fall så att jag skulle göra mig iordning. Det ska bjudas på kantarelldoftande fläskfilé och hasselbackspotatis där borta och sen blir den till att kika på Snabba Cash




Ses sen! Bye!



(och ja jag ska färga mitt hår och utväxten senare ikväll, är medveten om att det ser fördjävligt ut!)


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Tack :D

Jo det jag undrar är mest hur det är att jobba natt som bartender och vad det krävs för utbildning och är den svår/jobbig och om det är ett jobb man kan leva på? Många säger att det är dåligt betalt men har kollat på hemsidor där dom säger att när man får dricks är det inte lite. Och är det läskigt? Så där många som "flörtar" och är jobbiga? Gärna lite Bra och dåliga små saker med om du kmr ihåg något speciellt. Men mest hur roligt det är på skala1-10 :) Tack tack tack igen verklige jätte snällt :)<3

2010-07-28 @ 19:52:47
URL: http://amandastork.blogg.se/?tmp=28194446
Postat av: Madelene

Sv: Verkligen super vänligat av dig att erbjuda din hjälp! Jag skall dock inte flytta till Eskistuna, inte första året iaf så det blir till att pendla.

Men jag ska komma ihåg dig om jag har några frågor.

Åter igen, tusen tack! Och fortsätt gärna kika i bloggen :)

2010-07-28 @ 23:42:48
URL: http://madeleneklasson.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: tack så jättemycket för tipset! Jag har dock hört att det är väldigt farligt på magaluf, duvet massa våldtäkter och sådant. Men det kanske bara är rykten.

2010-07-29 @ 00:39:23
URL: http://sofiefi.blogg.se/
Postat av: Sofie

sv: jaa gärna! Vihar dock inte riktigt bestämt oss än. Men Magaluf är ett alternativ! :D

2010-07-29 @ 00:48:20
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0