1 juni


Har precis tagit hundarna på en morgonpromenad här o skogen bakom husen.
Sitter nu och njuter av en frukost som var godare än jag förväntat mig.
Fil med skivad banan och russin, två kiwisar och en kopp kaffe till det.
Åh så gott, min mage älskar det!


Igår var det full fart här hemma hela kvällen.
Packa upp kartonger och steka pannkakor.
Diska sånt som packats upp och packa upp ännu mer.
Sen åka och hämta Tyson som ska övernatta ett par dagar då Kenth var tvungen att åka iväg på ett jobb i Sthlm som kom rätt akut.
Färgade Niclas hår igår också.

Schysst med backslicken när färgen är i, eller hur? :P








Ungefär så här mycket saker är det framme nu som ska sorteras





Diwa diskade visparna efter gräddvispningen






Hittade en bild i mobilen från när vi var ute o körde flyttsaker i lördags.
Fågelfan vägrade lämna vägen utan promenerade i godan ro framför bilen en bra stund!







Hittade Tyson så här i soffan igår. Han vet vilken butik det är som gäller iaf!







Avslutade kvällen med lite schlagerchips.
Närmare schlager än så tänker jag inte röra mig.
Hatar den skiten men chipsen smakade som vilka som helst.
Bara att blunda för påsen ;)




 

Så från det ena till det andra så har jag kommit i kontakt med Johan i värmland igen. Det är skitkul! Förmodligen blir det att träffas i juli när det är återträffen men klassen. Jag hoppas det går att lösa på mitt jobb så att jag kan få ledigt och att någon kan ta mina två pass den helgen. Vill verkligen åka och träffa alla gamla kompisar. Har ju inte träffat dem på 12 år! Kanske lite läskigt till och med? Nej det blir nog bara skoj! Har hittat billiga tågbiljetter så så fort jag får reda på om jag får ledigt så bokar jag tåget :)

Även planer på att Johan ska ta sig hitåt eller mot sthlm innan dess då han inte jobbar så mkt. Är sjukt roligt att prata om alla minnen från när man var yngre :)

Nu ska jag ta itu med resten av sakerna här hemma.

Imorgon kommer Micke från Eskilstuna hit och hälsar på.

Förmodligen en kvällsuppdatering sen då för den som är intresserad!!



Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

svar: Haha kanske bäst att du håller dig till en valig tv då ;)

2010-06-01 @ 23:44:10
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0