Söndag som känns som måndag





 

 

Varför har jag kännt ända sen igår som att det är en dag för mycket? känns liksom som att gårdagen var söndag och idag borde det vara måndag? aja gårdagen jobbades det till kvart i fem. Sen puttrade jag och Niclas ut i röda faran till Gimo o hängde lite hos mig ett tag. Sen åkte vi in till stan igen. Förbi Ica Väst och handlade lite saker. Sen gjorde vi hemmagjord pizza :) så gott så! skulle kolla på "Luftslottet som sprängdes" som vi slog på när vi började äta men Niclas somnade direkt efter maten. Så jag kollade en stund själv och sen blev det att släcka o sova ist.

Nu blir det att plocka in disken och sen gå och möta David.


more to come



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0