23 maj del 2


Då har åskan dragit i gång här utanför fönstret. Jag som bönade och bad till högre makter igår att jag skulle få fint väder nu när jag är ledig två dagar. Icke!
Får väl lägga mig i solariumet och grilla lite istället.

Är jättenöjd med mig själv och mina naglar för tillfället.
Jag brukar alltid lyckas ha av dom eller på något sätt förstöra dom så snart de växer lite grann och börjar se mer ut som kvinnonaglar än bondnaglar. Men nu är de hur fina som helst! Och med nya lacket vintage mint som jag köpte ser dom riktigt somriga och fina ut! (solhelvete kom fram så vi får känna lite sommar också!)

I går var vi och hälsade på en kille och en tjej som är intresserade av Tyson.
Det verkade som om de trivdes med honom och han med dom.
Nu ska alla fundera ett par dagar och bestämma sig.
Jag hoppas att Tyson får det hem han förtjänar!

Nu har jag druckit tre koppar kaffe så jag måste nog ta och göra av med energin från det på något här hemma...
Kanske lite tv-tittande? ;) ne sortera kläderna var ju planen..
så jag gör ett försök nu då!

Kan någon se till så att det slutar regna så att jag och hundarna kan gå ut på en riktig promenad?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0