23 maj del 6


Självklart så blev det motorstopp på bilen vi hade fixat att köra släpet med.....
Så nu lånas det bil av Niclas föräldrar och så är det fälla sätena som gäller.
Trycka in så mycket som möjligt i den!
Niclas och Jimmy är på väg dit nu...
Jag ska trycka i mig kexchoklad och lugna mina nerver..... så mycket stress.... hela tiden,varje dag något nytt problem att lösa... är de så här att "bli" vuxen och "vara" vuxen? isf backar jag gärna tillbacka sisådär 20 år tack!!

Stort tack till svärföräldrar för utlån av bilen!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Nej, men eftersom bloggen inte är mer än 10 dagar knappt så har ja inte lagt upp så mycket. Jag fotar ALLT

2010-05-23 @ 20:50:20
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0