24 maj del 1


Nu har Niclas och Jimmy varit här och lämnat i princip alla mina saker från min förra lägenhet.Det enda som står kvar är det som ska köras till soptippen.
Det gör vi nog på tisdag under dagen.
Jag och Maria har suttit här och kolla på efterlyst,bonde söker fru och sedan nu på slutet blev det hemsökta hus på tv4plus. Vissa grejer är lite kusliga. Andra tycker man bara är fjantiga och verkar påhittade. Men jag tror helt fullt ut på övernaturliga saker.

Tyson och Diwa verkar trötta båda två. Mest Tyson,han och Maria har busat runt här hemma.
Diwa har mest gått runt som en pms kossa och tiggt om uppmärksamhet för att det är synd om henne.
Hon började ju löpa nu för ett par dagar sedan. Så det blir inget dagis för henne på en vecka eller två.
Hon verkar trögare än vanligt. Antingen är hon det eller så är det hennes tjuriga humör just den här veckan.
Hon verkar vara låg.

På tisdag åker Tyson till vad som kan komma att bli hans nya hem. Vi gör ett försök och ska se hur det går när de har killens son hemma som är 2,5 år.
Jag hoppas och tror att det kommer gå bra.
Det gick ju bra i Östhammar hos Micke med lilla Vincent och det gick ju bra hemma hos David och Johanna med lilla Emilia.

Nu är Niclas iväg och ska skjutsa hem Jimmy och Maria och hämta våran bil, samt lämna tillbaka hans föräldrars bil. Jag är riktigt trött nu!
Hoppas det går fort tills han kommer hem så vi kan gå och sova snart.
Själv ska jag ta ut hundarna alldeles strax på kvälls kissen som blev lite sen idag.

Ska egentligen upp tidigt imorgon och lämna in papper på arbetsförmedlingen men jag tror att jag åker in en timme tidigare på tisdag istället och gör det innan jobbet.
Känner att jag behöver sovmorgon och kramkalas imorgon när jag vaknar, istället för att stå och prata aktivitetsstöd med en arbetsförmedlingshandlägare vid tio på morgonen.

Nu blir det kvällsprommisen och sen krypa ner i sängen.
Blir nog en lång dag imorgon i alla fall när man ska börja packa upp alla saker från min lägenhet.

Sov gott cyberfolket!



Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Haha så klockrent skrivet, håller med om det. Hatart! :)

2010-05-26 @ 21:08:18
URL: http://hannaz.se
Postat av: Lisa

svar: jordgubbar är smaskens:]



jätte fin blogg du har, jätte läcker header:)

2010-05-27 @ 16:22:57
URL: http://lisanordlund.blogg.se/
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

Har ni fint väder?

2010-05-28 @ 11:26:52
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0