jag ÄR dukig!



Har faktiskt tagit tag i disken nu.
Halva disken diskad.
Jag är lite emot diskmaskin men idag hade det varit skönt.
Nu är det då dags att försöka bestämma sig vilket rum man ska börja städa.
Blir nog vardagsrummet eftersom Diwa ligger här,då får jag sällskap.
Plus att när Niclas kommer hem från jobbet så vill han nog ligga på soffan och kolla på tv och då vill ja inte vara här inne och stöka och störa.
Jag har slutat röka också.
Vet faktiskt inte hur länge jag varit utan men det är nog två eller tre veckor.
Har bara glömt att berätta det.
Jättemånga i min krets som ska ha barn.
Känns som att man får reda på någon ny varje dag.
BabyBOOM hade Elin och Kennys barnmorska sagt när dom var där.
Man blir absolut sugen på att skaffa,det är klart!
Ålder har jag ju och fast jobb.
Men det får dröja ett tag.
Jag och Niclas måste ju se till så att vi står ut med varandra ett tag först ;)
Får räcka just nu med att vi ska förlova oss den 4 juni :)
Ett stort steg bara det.

<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0