Sängen nästa!



Nu har Niclas gått och lagt sig och jag har en hund som sover på mina fötter så det är väl ett tecken på att jag också kanske borde krypa ner i sängen och göra sällskap.
Ledigt imorgon från jobbet. Hoppas på bra väder så man kan sitta ute på uteplatsen och sola lite.
Solbrännan från spanien börjar sakta men säkert försvinna :(
24 grader hade vi här i uppsala idag läste jag för en stund sen på SMHI:s hemsida.
Det har man känt av vill jag lova.
Har varit kvavt och känts som högsommar värme.

Slänger upp en bild på Niclas och Diwa när dom hade lite mys här hemma ikväll efter maten



Godnatt gott folk!



Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Vilket kanonväder ni har! I gbg regnar det...

Hoppas du får en härlig ledig dag.

Mikaela som skulle recensera boken, kommer att redovisa vad hon skrivit, när skolarbetet lugnat ner sig.

2010-05-16 @ 01:18:32
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Jenny , Mamma till underbara Liam

Ojdå, vad har hänt

med tassen ?:(

2010-05-16 @ 14:53:51
URL: http://Mammajenny09.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0