Underbara dag!



Var på hunddagis imorse och tittade.
Diwa börjar inskolning imorgon :)

Det är så otroligt skönt väder ute!
Gick i t-shirt vid nio imorse när vi var på dagiset.
Sommaren är redan här ;)

Imorgon ska jag och Engla till Womens Wellness (tjejgym) där vi bokat möte med en som jobbar där. Gissar på att det är en PT. Vi ska ha en timmes genomgång av gymet och deras upplägg. Hoppas vi gillar det. Jag vill komma igång med träningen nu ju igen.Har inte tränat på över ett halvår. Har blivit ett antal kilo bredare och tyngre....

Nu är frukosten i magen så nu ska jag ta en dusch.
Sen vänta på att Niclas kommer hem från tandläkaren med mitt busskort så jag kan åka till jobbet.
Efter jobbet ska jag och Sara på handelsföreningens årsmöte på Katalin. Efter det serveras det god middag där.

Ni som läser min blogg... kan någon berätta för  mig hur man länkar till en sida??? som att jag skriver www...... o s v .. så att den blir markerad så att man kan klicka på den??
Förstår ni hur ja menar eller förklarar jag som en dum blondin??


 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jah fattar inte heller faktiskt=) haha..

kankse http:// före ??

2010-05-19 @ 11:34:51
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0