Väntar på....



Väntar på att Niclas fixar maten. Pannkakor blir det.
Jag roar mig med att äta chilinötter och titta på tv och hålla koll på Diwa när hon ligger och myser på soffan. Så hon inte håller på att tvätta på sin tass nu när den håller på att läka.
Va till H&M idag och köpte strumpor till henne.
På baby avdelningen.
Strl 16-18.
Gullegumman då.
Vi har försökt med mina strumpor nu ett tag här men till slut insett att hon sliter av sig dom hela tiden.
Dessa som jag köpte idag sitter perfekt!



Här är dom.
Mycket billigare än vad jag trodde.
3 par, vilket räcker till 6 dagar för hennes tass, 49kr.
Lite söta va? :)






Här är då snyggingen med strumpan på.
Passar som handen i hansken.
Eller ja... som tassen i strumpan ;)




Mr Bean på tv.
Han är ju rätt störd.Fast på ett okej sätt då.
Min favorit är när han ska fira nyår och bjuder hem grannarna och när han ska måla om hemma och sätter tidningspapper på allt hemma i lägenheten.

Nu måste jag ta en sväng ut i köket och titta till pannkakorna. Han bad mig nyss komma ut.

Blev jättesugen på böngroddar nu helt plötsligt..... Skumt!


 


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha, gulligt! Men vad har hänt med fossingen?



Svar: Tack så mycket :)

2010-05-15 @ 23:09:33
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0