Bra att jag är så teknisk.....


Märkte nu att jag kanske skulle förstorat bilden i inlägget tidigare!
Man ser ju inte ens siffrorna på bilden haha! Men det visar runt 130 besökare! Jisses, jag brukar ha ca 30-40 stycken när jag har som mest!
Skitskoj!


Ska alldeles strax gå ut i köket och göra en deg och sätta igång den så att vi får nybakat bröd imorgon bitti.
Nu när man har bakmaskin så är det en bra vardagslyx ;)
Har man råd borde man skaffa sig en sådan. Den kostar en slant i inköp men man sparar såååå mycket pengar på att göra bröd själv. Plus att man inte behöver släpa fram massa skålar och mjöla ner hela bänken eller bordet o s v. Man slänger helt enkelt bara ner alla ingredienser i maskinen och trycker på start! Sen sköter den jäsning och gräddning och stannar när den är klar. Hur smidigt kan det inte bli?


Så här ser min bakmaskin ut ---->  bakmaskin


Nu ska det bakas!! (i sisådär fem minuter) för så snabbt går det att slänga ihop det o trycka på en knapp ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0