Frukost och ut i det fina vädret


Äter frukost.
Crunchy och dricker tea.
Jag och mitt jäkla tea. Varenda inlägg som jag gör handlar nog om tea. Tänk vad jag älskar tea!

Ska gå skogspromenader med hundarna och få lite sol på mig. Underbart väder!

Igår jobbade jag och Linda tillsammans och vi förväntade oss att det skulle bli massor att göra eftersom vi var själva men vi klarade oss bra och det var lagom med kunder.

Hittade ett läskigt klipp på metros hemsida om en robot som ser ut som en människa --> Robotmänniska

Läskigt eller?


Kommentarer
Postat av: Robin

Då är vi två ^^ te är bra grejer. Can´t live with out It! gällande robot biten, så ja. Det är rätt creepy. Ha det gött.

2010-11-07 @ 15:58:48
URL: http://gamingground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0