Moa och Maya


Har precis avslutat ett samtal med Moa. Maya sa även sitt med lite gnäll där i bakgrunden ;)
Har inte träffat Moa på över ett år, och maya blir ju då första gången eftersom hon kom till världen i slutet av augusti. Jag längtar så tills jag får träffa dom. Ska ha en heldag nere i Stockholm tillsammans.
Jag kommer ihåg sista dagen när vi sågs när jag skulle åka hem från Magaluf förra sommaren.
Vi kramades hejdå utanför Gjökeredet. Tyckte det va skitledsamt att åka hem från allt o alla, mest från Moa då för jag kände att vi kom så bra överrens och hade så kul tillsammans, även om vi bara umgåtts ett par veckor där nere. Vi köpte armband, likadana som vi hade varsitt samma dag nån timme innan jag skulle åka hem.
En av våra roligaste kvällar, i alla fall för mig, var när vi hade en rejäl runda i Magaluf. Vi körde ju genom några av de vanliga barerna först på skandinaviska gatan, men sen hittade vi till något ställe som låg bakom BCM square. Tokkul hade vi där! Kommer ihåg att vi dansade järnet!
Det vore kul att få ta en resa ner med Moa sen igen o göra Magaluf osäkert en vecka igen :)


Maten håller på att lägger sig i magen nu.
Det blev en sallad från Chagall. Fetaost, pasta,soltorkade tomater, champinjoner, keso och ruccolasallad. Vitlöksdressing till. smaka BRA!!
Paltkoma efter maten och fryser som en idiot så har bylsat på mig tjocktröja och smuttar på en kopp tea för att åtgärda detta. Ska ta en runda på lagret och plocka ihop lite saker som ska upp i butiken och sen är det bara att börja sälja igen.


Ikväll ska vi vara barnvakt till Emilia.
David ska iväg och spela poker så hon ska få vara hos oss under tiden.
Niclas ska till djuraffären en sväng och till dagis och hämta Diwa så då skulle Emilia få åka med. Det kan hon nog gilla :)

Hörs mer senare, nu ska jag bli lagerråtta en stund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0