Nu ska familjen sova


Nu är Niclas ute på sista rundan med hundarna och jag har tagit mina värktabletter. Så snart ska vi krypa ner i sängen o så hoppas jag att jag får sova bättre inatt.
Imorgon är båda lediga. Snickaren kommer och sen skulle någon ventilationskille komma för att kolla på våran fläkt i köket. Den är helt knasig. När vi lagar mat och har dörrarna stängda till övriga lägenheten så luktar det lika mycket mat-os, om inte mer, i de andra rummen. Snacka om att ventilationen stannar innanför våra väggar här hemma. Luktar ju äckligt av mat-os när det lagt sig i plagg och tyg.

Imorgon kommer Micke från Eskilstuna och hälsar på oss :)

 

Sov gott så hörs vi imorgon igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0